Zorlayan bi sancı olacağı konusunda şüphem yok herkesle hem fikirim ama anlamadığım şey mesela dakikada bir aralıklarla gelmesi meselesi nasıl oluyor yani bi gelip gidiyor mu ilk başta 38+5im sürekli olarak kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancı var aşaya çok baskı ve özel bölgede batma acı hissi oluyor suyum her an patlicak gibi hissediyorum doğum sancısı belirli aralıklarla vurup artıyorsa bu yaşadığım yalancı sancı yada kasılma falan mı