Kizlar merhaba simdi hastaneden geldim adetten 3 gun once gebelik testinde silik cizgi gormustum emin olamamistim bugun adet gunum sabah test yaptigim gene silik cizgi gordum hastaneye gittik kan vermek icin beta hcg 3.9 cikmis boyle olupta sonradan degerleri yukselen varmi doktor 2 gun sonra tekrarlayalim dedi gebelik var da diyemem yok da diyemem dedi. Gec dollenme olabilirmi ? Daha yeni ki olusuyordur ? Boyle olan sonradan degeri yukselenler yardim edebilirmisiniz 😣😣😣