Bende bugün test verdim onun stresi ayrı hamileyim bide doktorun azarlaması üstüne derdimi anlatmya çalıştkça savunma yapma bana dye yüksek sesle bağırması çok ağrıma gitti hakkı yok böyle bişeye ağlayarak çıktm hastaneden sağlık bakanlığına şikayet ettik saolsun geri dönüş yaptılr ve testimi oldum