Ths troid değerinden anlayanlar ? Yüksek olması kötüymüş ama doktorum çok düşük olması da kötü ilaç kullanman gerek dedi dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliye doktoru gerek olmadığını yüksek çıksnlara ilaç verdiğini söyledi , bunu kadın doğum doktoruma söylediğimde de yanlış ilaç kullanman gerek hemen dedi hiç bişe anlamadım