fulyaaaaa canım benim şekerim var ve diyet yapıyorum diyetisyenim saglıklı seyler yazdı az ve sık yiyorum mutlaka günde 1 yumurta sabahları ara öğünlerde süt yoğurt ceviz meyve yiyorum et tavuk hergün olmasada haftada 2 yemeye calısıyorum sebze yemekleri yiyorum bebegim 2 hafta önde gidiyor doktorum diyete uyuyosan ve insilün kullanıyorsan bebek genetik olarak büyüktür dedi hani şekerden olabiliyo normalde ama bu dediklerimi hep yiyorum dene belki faydası olur bide muz ve kaşarda cok kilo aldırıyormuş