emine0808 Merhaba arkadaşlar gebeliğimin henüz başlarındayım kahverengi lekelenmem olıyor ara ara sizce normal mi
eyluleceninannesi emine0808 merhaba ilk haftalarda doktorlar yerleşme kanaması diyorlar ama yinede bir doktora görünmezinde fayda var bence içiniz rahatlamış olur
busra544 emine0808 canım lekelenme normal degil benimde öyle olmuştu ara ara lekelenme oluyordu sonrada kürtaj oldum inşallah sende bişey yoktur ama mutlaka bi dr görün