Kızlar ben 10+3 günlük hamileyim ama 6.hafta da bir gaz problemi takıldı midem inanılmaz gaz yapıyor. Afedersiniz sürekli geğirme ihtiyacı duyuyorum oda midemi bulandırıyor. Bulantılarımda henüz gecmiş değil. Bazen midem bulanıyor öğürürken sırf gaz çıkıyor icimden bişi kusmuyorum. Çok şaşkınım bu kadar yaşayan var mı ben gibi ? Doktoruma söylediğimde sadece bulantı ilacı verdi bunun icin henüz bişi yazmıyorum dedi. Ama bu gidişimde rahatlatıcak bişi varsa isticem bakalım. Sizde böyle bişi olup ilac kullanan vsr mı acaba ?