Papatya13371 Merhaba kızlar keseyi kaçıncı haftada gördünüz ben 4. Haftadayim gittim ama doktor göremedi henüz küçük dedi. Beta değerim yüksek
sympapatya Papatya13371 bende 4. Haftada öğrendim ama ultrason için 6+4 de gittim hemde kalp atışını duydum🤗
aser_cgnfrkn Haftada görmüştüm 6+3 te de kalp atışını duymuştuk😊 Allah en hayırlı şekilde herkese nasip etsin İnşallah🤲🏻
Papatya13371 Bayaaa stresli bir süreç kalp atışını duyana kadar da stres devam edicek gibime geliyor 😬
ppapatyam_ Papatya13371 inanirimm bendede öyledi insallah bir daha 3.5 hafta sonra görücem sabirsizlaniyorum 🙈 darisi basiniza saglikla insallah
Semanurkeles61 Papatya13371 bende yeni hamileyim 🥰perşembe günü hamile olduğumu öğrendim ve yarın tekrar kan verecem katlanıyor mu değerim diye
Deletedmom416 Papatya13371 5+3 te keseyi gördük bebek yoktu 6+6 da da hem bebeği gördük hem kalp atışı dinledik.