lhanMerveGler Merhabalar 11haftalık gebeyim ama 2 gündür adetsancısı gibi sancım var biraz endişeliyim ve belim çok agrıyor acaba bebek büyüdüğü için mi yoksa her gebede olan bir sancımı yardımcı olursanız çok çok sevinirim 3.cü gebeliğin ama 2 düşükle sonuçlandı ve bu kadar uzun sürmedi o yüzden acemiyim 🙄
mervec lhanMerveGler her gebede olan şeyler canım endişe etme kanaman olmadığı taktirde ... bu ağrılar 9 ay boyunca normal çünkü vücudun bebeğe yer acıyor bende şu an 21+3 günlük hamileyim bende ağrı yaşıyorum çoğu zaman sen ayaklarını sıcak tut üşütme enfeksiyon olmasın gerisini kafana takma
lhanMerveGler mervec teşekkür ederim 😊 allahım sağlıcakla kucagımıza almamızı nasip etsin İnşaAllah 🤲🏻
Esmmaa Canım ağrıların normal, kanama olmadığı taktirde bacak kasık eklem ağrılarının olması normal içinde bir canlı var 🤗💐 Rahim genişlediğinden dolayı ağrıların ayaklarını üşütme ve bol bol uzan dinlen kendini yorma