Ya arkadaşlar ilk gebeliğim olduğu için biraz endişeli ve bilgisiZm kusura bakmayın bebişlernz uyuduğun da siZinkilerde hareketsiz oluyor değil mi yani benimki ikidir gdyrm öylece yüzünü eşine dayamış yada eliyle kapatmış hareketsiz uyuyor korktum birazcık sıkıntı mı var diye 😢