Bisaniye Yoğun bakımda bebek beklemenin ne kadar zor birşey olduğunu o kadar iyi biliyorum ki.Rabbim sana sabırlar yavruna da güç versin evinize sağ sağlim çıktığınız günleri yaşatsın inşallah dualarım sizinle 🙏🏻
Hayalt Ebrarrrr aynı canım enfeksiyon kapmış serum takmışlar her gün bir yerini deliyorlar canım çok yanıyo