Kızlar 35.haftadayız bugün kontrolüm vardi doktorum bebeğin bas aşağı dogum pozisyonunda olduğunu yürüyüş,yüzme gibi şeyler yapmami söyledi. Normal Doğum egzersizlerine,perine mesajı vs sizce başlamalı mıyım? Hurma yemeye başlayacağım ufak tefek sancılarım var siz ne durumdasınız neler yapıyorsunuz?