ElifOncul çünkü sezeryanda verilen anestizi süresince bebek anneden alınmış oluyor , vücuttan bebeğe geçme süreci olmuyor ama hamilelikte ameliyat durumunda bebek annede kalmaya devam edeceği için anestizi risk oluşturuyor ,keşke sedasyon uygulansa çünkü çok rahat ayılma süreci olurdu belki de vardır aslında bunu hiç Araştırma gereği duymadım varsa da 🙄😀