Merhaba kizlar dün gece burda bir tartisma başlamıştım suyum geldi yatisim yapıldı diye. Sabaha kadar bekledik ama 2 cm açılma devam etti ve ağrılarım yetersiz geldi doktorumuz yönlendirmesiyle saat 11 buçukta suni sancı takıldı. Gerçekten en korktuğum şeydi benim ama hiç korktugum gibi olmadı saat 1 de ebem kontrole geldi ve o da ne tam açıklık 🥳 hemen keseyi patlattilar ve ikinmam gelirse söylememi istediler yarım saat 45 dakikanın içindedir ıkınma doğum hepsi oluvermisti 13.45 ye melek kızım doğdu. Benim için en zorlu kısmı en son ikinmalarda çünkü artık gücüm bitmişti. Daha sonra su yuttuğu için kızımı yarım saatligine aldılar benden çok üzüldüm agladim ama hemen geldi şükür. Bu arada bebeğime down sendromlu olabilir demişlerdi. Ama çok şükür gayet sağlıklı. Rabbim tez zamanda sizede böyle güzel dogumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏