Bence hamileyiz diye oruç tutamayız diye birşey yok ben son ayıma girdim orucun son haftası büyük ihtimal doğumum olacak inşallah ve tutcam 🐣yenidoğan bebeğe oruç tutturmuyoz anne karnında onu besleyen bir ilah var unutmayın ve bazı hamişler bana göre çok saçma yorumlar yapıyor tabi illa tutun demiyoz bünyeye bağlı 🤗benim etrafımdaki ve ailemdeki hamiş bireylerin hepsı oruç tuttu ve çok sağlıklı bebişleride oldu rabbim nasip etsin bizlerede o sevabı inşallah