Serenpekuz072 Merhaba herkese. 38 haftama girdim gün aldık ve sezeryan istedim çok korkuyorum ansızın sancım tutar die gerçeği sezeryandan da çok korkuyorum. Sürekli içimde bir korku var başım çatlamak üzere korkudan 😟 İnşallah kolay geçer bana dua edin 🌺🌺🌺❤️❤️❤️
miracam Serenpekuz072 canım epidurali neden dusunmedin peki. Bende korkuyorum ve epidural yapıcam elverisliyse catım.ve cocugumun pozisyonu o kadar motive edici hikayeleri var ki epiduralin ben ikna oldum🙈
ElifOncul Benim de 19unda inş. Ben de korkuyordum ama bikaç gündür sakinlik geldi öyle ya da böyle kuzuma kavuşacağım herşeye bedel 💕