GizemY95 Bu degerden anlayan yok mu kizlar ya ☹ bobrekle ilgili filan yazi okudum hep korku aldi beni. Acillik bi deger mi ? 😐
GizemY95 Zahideuras 139 ml diyo idrar heralde buyuk en yuksek siniri da 120 olmaliymis. Kanda 0.46mg kandaki dusuk duruyo. Acaba bobrek degilde idrar enfeksiyonu mudur ki