Cansu111 Kızlr aksef 500 mg antibiyotk kullanyorm idrr yolu enfeksiyonu için gunde iki kez alnması gerekiyor benm gibi kullnan var mi ginde iki kez
Suheda Cansu111 canm bende faranjit olmuşum largopen die bi antibiyotik kullniorum 1gr brnimki günde 3kez aliyorum
aylakaya Cansu111 bende kullanıyorum ilaç canım idrar yolları enfeksiyonu oldum zimaks 400 mg günde 1 kez kullanıyorum
Merrcimek Cansu111 Canım bende grip oldum enfeksyon kana geçtiği için dr um verdi. 12 saat ara ile içiyorum. Kadın doğum dr umda sakınca yok hamilelere veriliyor dedi. Hatta yararlı bile olabilir dedi.
deletedmom43 Canım B grubu kategorisinde o. Yani hamileliğe bir zarar verdiği yada vermediği kesinleşmemiş. Ama sıkıntı olacağını sanmıyorum. Şiddetli enfeksiyonun var demek ki. Enfeksiyon bebişe daha fazla zarar verir Allah korusun
dygmn21 bnde kullandm cnm 500mg 1 hfta kullandim gunde 3 kez 8 saat aralikla ve hicbir skinti yasamadm aksine iyiki kullanmisim doktorun yazmissa kesinlikle kullan cnku enfeksiyon bebegede zarar veriyor
Merrcimek Cansu111 Evet ben de anlamadım neden öyle dediğini sanırım enfeksyon bebeğe geçmesin diye dedi. Kanda olunca ben panik yaptım soramadım