Tohumunannesi 5+2 haftalık hamileyim çok fazla kasık ağrılarım oluyor benim gibi bu durumu yaşayan atlatan arkadaşlar var mı varsa bana yardımcı olabilirler mi normal midir bu durum ?
Gozdehanzade Normal tatlımm rahım buyudugu ıcın bebek yerlestıgı ıcın hepımıZın o donemler agrıdı halada agrıyor kanama olmadıgı surece korkma