aminegunes24 Kızlar 36+2 olduk 2.750 grm 50 cm boyu dedi doktor zayıf mi aceba sizin bebeklerinizin kaç kilo aceba😊♥️
ikincikezanne- aminegunes24 masallah cok iyi canım sağlıkla dogsun insallah kilo önemli değil okadar 😊
Damla1995 aminegunes24 sizinle ayni zamanda tam 3 kiloydu boyuda 48 cm di. Suan 37+4 uz 3 gune tekrar gidicem bakalim kac olmuşuz gorucez 😊😇
Emnee aminegunes24 bende 36 haftalıkların aynı kilodaydı normal dedi doktor şimdi kaç oldu bilmiyorum 🤷♀️
ikincikezanne- aminegunes24 gayet iyi canım 😊 Bende 36+2′deyim sezeryan olucak benim salı günu kontrolum var gün vercek bakalim 😊 2.Sezeryan doğumum olcak nasipse 😊
Lina41 omrasln77 canım benim de 36+2 3200 ama doktor böyle kilosu devam ederse normalde olmayabilir dedi senin doktorun 4 kiloda normal mi dedi acaba ?
omrasln77 Lina41 iri bebek olucak dedi 4 kg olur dedi ama normal olucak inşallah aksi bişy cıkmadıgı sürece normal konustuk
Lina41 omrasln77 hayırlısı olur inşallah canım bende mormali çok istiyorum sezeryan istemiyorum ama hakkımızda hayırlısı artık
omrasln77 Lina41 hayırlı inşallah saglıkla gelsin bnde normal taraftarıyım inşallah normal dogum yaprsn kolaylıkla🤲😍
Lina41 aminegunes24 valla doktorum gününü beklememe taraftarı sanırım normal istediğimi bildiği için dua et erken gelsin dedi ama şuan eşim korona pozitif çıktı karantinada ben de o Yanımda olsun diye som güne kadar beklemek istiyorum 😕🤦🏻♀️🤷🏻♀️