zlemYeilyeniceTop Doğuma iki hafta kala krem verdi doktorum ona başladım siz neler yapıyorsunuz still tea veya süt yapıcı birşeyler içmeye başladınızmı Benin ikinci doğumum ve sezeryan olucak hayırlısıyla
aylakaya EsraDgny gögus uçları yara olmasın diye canim son haftalarda başlanması gerekiyor hiç yara olmuyo o zaman
EsraDgny aylakaya 31 haftalığız benim şimdiden göğüs uçlarım acımaya başladı.. Ne kullanıyorsunuz ben bi lansınoh mu ne onu duydum