dün post açmıştım direk kopyala yapıştır yapayım ☺️
55 günlük taze anne olarak tavsiye vermeye geldim.
ben bebek arabası arastırmalarına başlamadan teyzem hediye almıs bana sormadan. baston tipi ama yenidogana da uygundu. bende o var diye hiç bakmadım tabi. bebeğim doğdu arabaya koyduk hastaneye gittik 5-10 dk sonra fark ettik ki ayaklarımız arka tekere çarpıyo. ayrıca kapandığında taşıması çok zor, ağır ve açılıp kapanırken çok zorlanıyoruz. o yüzden onu uygun fiyata satıp yeni araba bakmaya karar verdim.
ilk önerim travel sistem kesinlikle almamanız. çok zor kapanıp acılıyorlar ve çok yer kaplıyorlar. bir süre sonra azap oluyo gerçekten o araba (tanıdıgımdan alıp 1 hafta denedim)
daha sonra baston tipi yenidogana uygun bakmaya basladım, ya çok pahalılardı yada baska sıkıntıları vardı. en son bu arabaya karar verdim. hem fiyatı uygun, hem tam yatma pozisyonu var, hem çok kolay kapanıp açılıyor hemde önde veya arkada sürebiliyorsunuz. ağırlık olarak evet yine ağır ama sadece oturma yeri olan 1 yaştan itibaren kullanılanlar haric %90′ı 7 kilo oluyor.
https://m.trendyol.com/baby-home/bh-655-pasific-plus-cift-yonlu-bebek-arabasi-p-35103403?from=order-detail&merchantId=107211
eğer bu arabayı düşünmezseniz bile araba bakarken vereceğim tavsiyelerde şunlar;
mutlaka tam yatar olması ve yatma yerinin yumusak ve pofidik olması
önündeki tutma barının ortasında cocugun kaymaması veya oturur pozisyondayken düşmemesi icin orta engel olması
tek elle kapanıp açılabilen olması
kendinden rüzgar ve yağmurluğu olması
kapandığında kolay taşınır olması
tekerleklerin geniş olması ( ayak çarpmaması için)
teker frenlerinin tek seferde kolayca kapanabilmesi