Kızlar 8 gün oldu adetim geçeli ve test yaptım negatif çıkıyor bugün kan verdim pazartesi alıcam normalde hiç geçikme yaşamıyordum rahmime sanki böyle kramp giriyor gibi oluyor mide bulantısı var psikolojik mi bilmiyorum ama istifar da ediyorum napıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️