Dk72 canım ben çıtçıtlısından kullandım acele ettim doğumun üçüncü günü taktım gece yatana kadar o sıcakta ble ter aatrkende batsada hiç çkarmadım ve istikrarlı bi şeklde bebiş 50 gnlüktü öyle braktım asla sarkma olmadı emnim szryandan snra biraz göbek kalcak hani 3 4 aylık hamileymişsinn gibi sakın korkmayın korseyi kullnmaya dvam ettikçe o görntü kaybolcaktır😇