elaanurr Frdugr0212 Allah’ın izniyle zamanında doğar inşallaah bende 30da bi risk yaşadım ilaçlarla vs şuan 37dryiz şükür 😇
elaanurr Bsrlmnemr sancı daha çok belimden vuruyor açıklık vs hiç bilmiyorum doktora her böyle olduğunda doktora gitmiyorum ekstra başka bi belirti daha olursa giderim
Bsrlmnemr elaanurr benimde belimde ağrı oluyor. Açıklık ta varsa bence yat sen de genelde kalkmamaya çalış..
Mircet elaanurr kıçımın üzerine oturduğum yok annem çalışıyor kız kardeşim çalışıyor görümcemin çocukları küçük diğer görümcem çalışıyor kaynanam görümceme gitmekten bana vakit bulamıyor tüm gün full aktif geçiriyorum
elaanurr Mircet bende öyleyim geziyorum temizlik yapıyorum hep bişeylerle meşgulüm insallah bu sayede normal doğum yaparız
Marazin_annesi elaanurr ben ılık duş alip yatiyorum işe yarıyor vallaha ama aksam yine başlıyor 🤭 devamli dusami girecez yahu
Tubademirkiran Bende bugün 37 oldum 4-5 gündür karnim çok sertleşiyor bugün daha sık sık oldu ve biraz ağrıda oldu merak ettiğim çok sertleşince ne oluyor tehlikeli mi
Ertey Tubademirkiran günümüz ayni bende 4 gundur aksamlari sertlesme yasiyorum toplaniyo ayni zmanda cok rahatszi oluyorum bnde merak ediyorum ne oluyo boyle yapinca🤔