Serifemustafa elaanurr normalmiş artık bebek kendini doğuma hazırladığı için hareketden çok sertleşmesi oluyo 37+2 haftalık olduk bizde de durumlar aynı😐
elaanurr Tubasahra bazen düzenli bazen değil 6.5 aylıkken falan başladı ara ara oluyor sancı da oluyordu şuan sadece sertleşme oluyor
elaanurr Princessmother ay evett aynı zamanda baskı ve kasıklarımda hafif hafif ağrı hissediyorum kısa zamanlı
Princessmother elaanurr aynen ben de bazen yerımden zor kalkıyorum bebek yerleşmeye calısıyor sanırım kanal a :) doktorum kafası tam kemiğin üzerinde dedı bana
Gnccnn Princessmother benşm deöyle:( 33 haftalığım. Bebek oraya girince afedersinix popomun altına az yüksek yastık koyup yatıyorum ve bebek bi süre sonra biraz daha yukarı çıkıyo ve rahatlıyorum
elaanurr DerinAy biliyorum onu da doğum yaklaştıkça artmaya başladı hani çevremde pek yaşayan da olmamış direk doğum sancısı çekmişler genelde o yüzden merak ediyorum benim gibi olan var mı diye :)