Kreatinin (serum/plazma)
Referan araligi 60-120
Benim degerim 139 ml
Kreatinin (serum/plazma)
Referans araligi 0.50-0.90
Simdi iki ayni isimle degerim var birinde dusuk digerinde yuksek. Ben anlamadim anlayan var mi icinizde yuksekse bobrekle ilgili deniyo ama acile gidilcek kadar yuksek bi deger mi daha bugun kan verdim sonucu yeni cikti icime kurt dustu. 2 hafta sonra randevum var o zamana kadar durulmali mi napsam ? Bi de bugun cok yurumustum yorulmustum ve cok tatli yedim yuksek olmasinin bunla ilgiiside olabilir mi anlik degisiyormus cunku oyle okudum ☹
Benim degerim 0.46 mg