ben kullandim.hafiften agrilarim baslayip nişanim geldi islattik meryem suresi inşikak suresi okuduk.sonra acilmaya basladi ot suyun icinde.aksam hastaneye gittigimde 6 cm acilman var normalde cok agrin olmasi lazim yatisini yapalim dediler ama benim dayanilmayacak bi agrim yoktu.acilma kendiliginden ilerlemis.inanarak yapmak onemli bence