Bende çatlamaktan korktuğum için lierac,hindistan cevizi yağı ve farmasinin aynı sefa balsamını kullanıyorum üçünüde aldım kafama göre hepsinden kullanıyorum riske atmak istemedim, ailede çatlayan çok o yüzden genetiğime güvenmiyorum hiç inş kremlerin faydası olur şuan 23+3 üz daha, 32 den sonra belli olur çatlama durumu