EmiriinAnnesi 5 dakika uyuyorum nefes nefese kalkıyorum sağıma soluma heryerin denedim resmen😂 37deyim aynı durumu yaşayan oldumu
Duygu1982 EmiriinAnnesi beennnnn🤚 .. 37. Haftadayım ve gece sabaha kadar kalkıyorum.. sağıma yatıyorum 10 dakika sonra soluma yatma ihtiyacı hissediyorum.. sonra kalkıyorum.. sonra tekrar baştan alıyorum.. uykuya dalabilsem bile ter içinde ve nefes nefese uyanıyorum.. çok zor çokkkkk!!
Ebrugur2019 EmiriinAnnesi ben 20 haftalık hamileyim ve hiç uyuyamıyorum sürekli dediğiniz gibi bir o yana dönüyorum bir bu yana sonra sabaha doğru uyumuş oluyorum 18 aylık ta bir kızım var oda 8;30 dedim mi kalkıyor hemen
DilanDag EmiriinAnnesi 33 haftaligiz benimde oluyor arada ama genelde uyuyamadigim için pek sorun olmuyor 🙄😀😀
Hilalyusuf Ben daha 19+4 olmama rağmen uyuyamıyorum doktorum sol tarafıma yatmam gerektiğini söyledi o duruma bile alışamadım
EmiriinAnnesi Hilalyusuf evt erken başlamış sndede ya.ben 5 dk dalsam nefes nefese kalkıyorum 1 haftadır neredeyse 1 saate 50 kere uyanıyorum bgun doktora gittim ama ne yazıkki söylemeyi unuturum hep
hulyaca Duygu1982 35+3′üm bende öyleyim ya. Hiç rahat yatamıyorum. Resmen bünye doğumdan sonra uykusuzluğa hazırlıyor kendini 🤷🏻♀️
Duygu1982 hulyaca muhakkak ki öyledir ama şuanda bol bol uyuyabilmek gerekir ki zaten uykusuz geceler bizi bekliyor😀 allah tez vakitte sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
hulyaca Duygu1982 Amin inşallah 🤲🏻 😘 şu doğuma az zaman kalan zamanda bol bol güzelce uyuyabilelim inşallah 🤩😍