1818-1818 çalışan ve doğum iznine çıkan arkadaşlarım çıkmadan önce sadece doktor raporunu ik yamı gönderiyorsunuz başka yapmamız gereken birley oluyormu
Deleted5544 ben kendim muhasebeciyim o yüzden mali müşavire gönderdim ☺️ ik varsa oraya, yada şefinize verebilirsiniz başka birşey yapmanıza gerek yok onlar her ay onayladıgında 10 gün içinde hesabınıza gecicek