Selam kizlar.dogum hikayem kisacik anlatayim mende. 39+6 bu gun icin doktor muayine demisdi kilosuna suyuna ve kafasindaki cift dolanmasina baxilacakdi. Cunki bu zamana kadar asagi basi donsede gelmiyordu bebeyim. Sabah 11:00 gibi geldik ultrasonda baxildi 2 kordon dolanmasi,suyum azalmis,kilosuda 4kl dediler acil sezeryana alalim. Once panik oldum sonra dualarla annem yolcu etdi ameliyathaneye saat 12.00civari. Once geyindirdiler,sonra sistem vurdular,sonra oturdum belimden iyne yapdilar uzandirdilar. O an belden awagimi hiss etmeyince panikledim,yureyim hizli carpdi nefes alamadim nefes weysi takdilar kendini sakinlewdir dediler aliwdim yavaw yavaw. Doktor geldi bawladilar ameliyata hiss etmedim
hic bir wey. Yarim saat gibi yanilmiyorsam oldu her sey. Bebeyim aglamasiyla gosterdiler sonra apardilar. Benide dikib once bir odaya aldilar orda yine yureyim bulandi biraz kusdum. Sonra iyilewdim odaya aldilar.narkozun etkisi kecince durub yurutduler o zaman canim acidi. Agri kesici yapdilar. Bebemi getirdiler mawallah 3.300klyla 52 boyla dogmuw. Iki gun hastanede kaldikdan sonra taburcu olucam. Allah her kese saglikla kavuwmayi nasib etsin. 😘😘😍😍