Bende de 25.haftads falan çıktı hala bende.dis hemoroid benim ve ilk çıktığında fena ağrım vardı oturmak kalkmak öksürmek izdirapti .genel cerrah progtolog pomad ve ultraproct fitil verdi.basur memesini içeri it içerde tutmaya çalış dedi ama hiç durmadı içerde.simdi küçüldü ağrısı azaldı.ama bende fitil çok işe yaradı .ve sıcak suya oturdum 15dk günde 2-3defa yapabilirsin dedi bana.ama kendi doktorunuza danışınız danışın.bana çok iyi gelmişti.cok geçmiş olsun.acisini çeken bilir.