Geçen gün kontrolüm vardı bebegimin kilosu 1.800 kg dedi doktor tahlillerim normal şeker falan çıkmadı.. Doktor 10 gün önden gidiyor dedi bazen kafaya takıyorum normal doğuma engel olurmu doğuma kadar çok kilo alırmı diye.. Bu ölçümlerde yanılma payı varmıdır sizce benimle aynı durumda olan var mı acaba?