Folikasit18 4+3 haftalık hamileyim. Henüz ultrasona girmedim. İlk bebeğimde 7. Haftada duymuştuk. Bunda da sabırsızlanıyoruz acaba 6 da duyar mıyız diye. Siz kaçta duydunuz?
Muuciizeemm Busbus58 6 haftada doktorunuz ne dedi bende 7.haftada gittim kese 6 +5 göründü bebek 5+6haftalikdi duyanamadik doktor haftaya gel dedi ilk gebeligimde de kalp atışını duyamamistik biraz korkuyorum
--Bus-- Folikasit18 doktor istedi ben şehir dışına taşındım özel doktoruma telefon aracılığı ile danıştım uygun gördü bende yaptırdım
Papatya-20 6 hafta 4 günlükken duydum rabbim sizede ve tüm evlat hasreti ceken anneliği hak eden herekse nasip etsin inşallah ✨
Deletedmom320 Folikasit18 6 da duyarsın canım genelde 6 da duyuluyor ama duyamazsanda strese girme 7 de 8 de duyanda var