Benim 25 ti. Koşa koşa gittim doktoruma:) çok erken gelmişsin kızım dedi:) 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi. Gittim gördük. 1 hafta sonra bir daha gittim kalp atışı gördük:) alttan muayane ediyor tabi böyle olunca. İstersen 15 gün sonra git direk kalp atışıyla netleştir:)