Nehir2009 canım beslenmemize dikkat etmemiz gerekiyor. Bende 35+4üm, reflü nedeniyle porsiyonlarım çok azaldı. Yinede yoğurt süt meyve yemeye çalışıyorum. Senin haftaların da iştahım daha iyiydi.büyüdükçe baskısı arttı.. Sen birde sürekli grip oluyorum diyorsun, fazladan yediklerine dikkat etmen gerekiyor. Çok yemeden öte çeşitli beslenmeye çalış. Kilo az almışsın, ama bu durum kişiden kişiye değişir, farklı sebepler olabilir.yeterki bebiş sağlıklı olsun. Ama ilaç alamıyorken bu kadar sık hasta olmanda seni ilerki aylarda daha çok etkiler.