sutlaacc ümit vişnelikte bi akrabam doğum yaptı 4 sene önce oda memnundu ama. Ben Anadolunun cocuk doktorlarını cok begenmedim kontrolleri için ümit vişneliğe naim ay doktora gidiyorum tek doktor için Anadoluya gitmiştim çünkü kesinlikle normal doğum odaklı bi doktor ve bütün sorularına cvp veriyo