Sevgiiduru Annemin apartmanında baş hemşire var,kendisi bir gün lavaboya domestoa döktükten sonra hiç koku almadığını farketmiş ve bunun üzerine test yaptırmış,pozitif çıkmıştı.Başka hiçbir belirtisi yoktu sanıyorum.Hemen paniklemeyin,test yaptırmak içinbir kaç gün bekleyin derim.