Benimde adetim hep düzensizdi hatta bu konuyu cok kafama takıyordum hafif pco görünümü var denmişti doğum kontrol haplarıyla adet oluyordum kendi haline bıraksam bazen 2 ayda bir ancak oluyordum evlenince tedavi görcem kesin falan diyordum psikolojim bozulcaktı nerdeyse, evlenmeden önceki iki ay yine doğum kontrol hapı kullandım evlendikten bir hafta sonra adet oldum sonra hap almayı unuttum aman nolcak sanki dedim bir ay korunmazsam hamile mi kalcam derken hamile kaldım .. Stres yapmayın kafanızda ne düşünce olursa beyin ona göre hormon üretiyormuş amaaan ne olcak dediğim an hamile kaldım sonradan öğrendim ki adet düzeni yumurtlamayla ilgili değilmiş adet olmasan da o ay yumurtlaman olabiliyormuş şu an 37+3 haftalığız günümüz az kaldı bekliyoruz Allah isteyen herkese nasip etsin ❤️