gzde_blgc34 Teyzeleri Bugun ogrendık ki kızım olucakmıs. Cok sukur 5 yasında bir kızım var onun bacısı olucak cok mutluyum Guzel anlamlı isim önerisi bekliyorum 💟
bebegim_28 gzde_blgc34 bi prenses daha gelsin bakalım 😊bende prenses bekliyorum inşallah biz kızımıza nehir ada koycaz inşallah yada sadce nehir 😊
gzde_blgc34 Kızımın adı Gamzenur buna Gülce, Duru, Öykü, Ayşe Hüma dusunuyoruz ama bakalım Saglıcakla gelsinde kızım
Didi6 gzde_blgc34 Ayşe Hüma güzel 🌸 Gözde ismi de güzel olur 💖 Ama sanırım senin ismin haha şimdi farkettim