Kızlar merhaba 2 li 3 lü ve 4 lü tarama testleri yapıldı sırada detaylı ayrıntışı var suan 20+4üz ve randevu almak istiyorum Başakşehir şehir hastanesine,ama normal kadın doğuma randevu alıcam dimi ? Bide 2.düzey usg perinatoloji de yapılması gerekıyormuş bu perinatoloji basaksehır sehır hastanesinde varmıdır acaba ?