37.haftadayım bebek kanala girdi ama doğum yapamadım daha suni sancı da vermediler
devlete mi gidiyorsunuz
emine0707 evet
Sweetmerve şuan ne yaptınız açılma oldu mu kaç cm açılmada devlet kabul ediyor ki doğuma