AnneZeynep ilaç kullanıyorum. Doğuma kadar kullanmam gereken tiroid ilacım var. Tiroidimde ani yükselmeler oluyor. Bu yüzden ilaçla sabitledik. 25. Haftamdayım. İlk zamanlar tiroid ve folik asit kullanıyordum. Şimdi demir, magnezyum, tiroid, d3 vitamini kullanıyorum. Nasıl beslenirsem besleneyim demirim az bişey düşük çıkmaya başladı. Hamileliğimin başlarında oldukça yüksekti oysa ki 🤷🏼♀️
ve bir an önce doktora görün lütfen. İnşallah değildir ama boş gebelik bile olabilir. Gidip bebeğinin kalbini duy. Güzel güzel değerlerine baktır.