Merhabalar 11+1 hamileyim. Kanama alanlarim vardi sukur igneyle ve hapla atlattim. 3 gundur kahverengi kanamam oluyordu bugun doktora gittigimde ikili test icin bardak bosalir gibi kirmizi bir kanamam oldu zaten hastanede oldugum icin hemen doktora gorundum alttanda bakti usttende kanama alanlarin bitmis dedi kanin nerden geldigini adamda anlamadi. Simdi ped takili altimda kulodum batmisti eve gelene kadar. Pedin yarisinda kan var simdilik durdu gibi. Yasayan tecrube eden varmi bunu? Biktim kan gormekten.