Tugce90 Meraba kizlar optimed de rahime bekara gidiyorum Daha once giden var mi acaba Memnun olan ya da olmayan?
Emin Tugce90 ben gittim 1 kere memnun kalmadım bı daha da gitmedim. Arkadaşım da gebeliği boyunca gitti o da memnun kalmadı hatta bebeği o kadar çok bekletti ki kakasını yedi çocuk kuvezde kaldı doğunca.
YsmnGkhn Tugce90 canım bir post daha açıldı irmetle alakalı bende optimedde Funda hanıma gidiyorum ama kararsızım iyi bir kadın iligilide aslında
Tugce90 YsmnGkhn funda hanimdan memnun kalanlar var duydugum kadariyla ama ben hic gitmedim ilgiliyse devam et derim Ya doktorlarin sormak istedigin bisey var mi tavrina sinir oluyorum Saglik ocaginda bile daha cok sunu yapin bunu yapmayin diyolar
Emin Tugce90 evet bekletti kızı o kadar ama olmadı doğum sonrası apar topar sezeryana aldı çocuk kuvezde kaldı 1 hafta
YsmnGkhn Tugce90 ben şuan için Funda hanımdan memnunum canım sadece Doğum için net birşey söylemiyor oda bu cuma belli olur umarım ama ilgisi gerçekten çok fazla
Tugce90 Cansu111 ben de gidecektim ona ama artik cok tercih edildigi icin kalabaliktan ilgilenmiyomus dedi bi kac kisivaggectim sonra