Naren1 Sevgi6706 istanbulda devlet hastanelerinde sıra bulmak mesele üstelik yaşadığım bi kaç sorun yüzünden özele gidiyorum özelle devam edicem
Sevgi6706 Naren1 bugün şehir hastanesi tıklım tıklım hiç değildi hastane içine zaten hastadan başkası giremiyor millet dışarıda
Sevgi6706 Tubasahra ilk kez kalp atışlarını bugün duydum özel de ayrıntılı şekilde anlattı başka ultrasona girecekmiyim ileride
DilanDag Tubasahra valla bende özele gidiyorum zaten başından beri ama muanem toplasanız en fazla 10 dk🙄
mavideniz4 Sevgi6706 Ben de şehir Hastanesi’ne gidiyorum. Ultrason fotoğrafı veriyorlar mı burda. Ben henüz hiç alamadım 12 haftalık gebeyim. Salı günü randevum var söylemeyi düşünüyorum. Acaba hic mi vermiyorlar yoksa söylemek mi gerekiyo?
mavideniz4 Sevgi6706 Acilde sordum kağıt yok dedi acil durumlarda veriyoruz dedi. Çok hızlı geçiyor muayene diyeceğimi unutuyorum bi bakmışım çıkmışım odadan ama bu sefer isticem. Hangi doktoru tavsiye edersiniz ? Kaç haftalık sizin ?
hulya1406 mavideniz4 Necati hocayı tavsiye eserim bende ilk kez gittim ama ilgili doktor her sorduğunuza cevap veriyor sıkılmadan.bende ilk kez gittim alabilirsem randevu hep ona gidicem olmazsa mecbur başkası.
Ecenaz345 Sevgi6706 Bnce devlete git cok tahll istyolar cnku dha basindasin doğum için özeli dusunrsen de doğumuna ykn gdersn özele doktorndn memnun olrsn da özelde kl