Slm Arkadaşlar bişey sormak istiyorum. Benim doktor uturasyon da demesine göre ilk gittiğimde ki haftalığı bugüne 23. Haftalık oluyor ama bebekler için hani zeka testi ne kan alıp test yapılıyor ya orda ki çikan hamilelik haftasıyla hesapladığım da 25+3 gibi oluyor şimdi hangisi tam doğru olan acaba Doktorum zaten bikere konuşuyor bir kelime daha ağzını açmıyor gidincede bana soruyor nekadarlık diye kendi bana demiyor... bikere Dedi oda işte böyle kan tahliliyle uymadı