Byzaoz yanlış anlamalar olabilir canım , ama ben seni destekliyorum , burda çok görüyorum sigara kullanıyor diye dışlanan yargılanan hemcinslerimizi. Katıyım karşıyım diyorlar öyle iseler hiç muhattap olmasınlar böyle post atan kardeşlerimiz ile. Sen düşüncende ve attığın postta haklısın