37+3 haftalik hamileyim.bugun karnimin ici bebek hareket ettikce aciyor.sag kalcamdan bacagima ve bobrek tarafindada agrim oluyor bu sebep neyden kaynakli acaba.istirahatteyim hep iste yapmiyroum.basina gelen yada bu haftalarda bunu yasayan varmi normalmi.?